Denne nettsiden har begrenset støtte for nettleseren din. Vi anbefaler å bytte til Edge, Chrome, Safari eller Firefox.

RASK LEVERING* ♡ FRAKT FRA 79 KR KLIKK&HENT I BERGEN

Handlekurv 0

Ingen flere produkter tilgjengelige for kjøp

Legg til bestillingsmerknader
Delsum Gratis
Frakt, skatter og rabattkoder beregnes ved utsjekking

Reklamasjon og retur

Retur og angrerett 

Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager når du handler på nett. Dette gjelder fra den dagen du har mottatt din bestilling. Angreretten gjelder selv om varene er på salg. Ved retur må varen være ubrukt, merkelappene må være på og varen må sendes i retur i sin originale emballasje. 

Ved alle kjøp fom. 28. november og frem til 24.des. tilbyr vi utvidet returfrist.
Den utvidet returfristen er satt til 31.12.23. 

For å returnere varen kontakter du oss ved å fylle ut dette skjemaet. Du kan også sende oss en e-mail til post@mybag.no Vi sender deg deretter en etikett som du printer ut og fester på pakken. For returer av mindre varer vil du bli trukket kr 89 for porto. For retur av større varer som kofferter så er porto basert på vekt og begynner på 100kr. Varen må være ubrukt og med original merkelapp på, og angreskjema må være utfylt og vedlagt i pakken. Du finner link til å laste ned angreskjema i ordrebekreftelsen du fikk på mail. 

Returadresse: 

MYBAG / Solrik AS

Midttunheia 22

5224 Nesttun 

Du kan også returnere varer til våre butikker i Bergen, refundering ordnes via nettbutikken. Finn din nærmeste butikk her. 

Bytte:

Dersom du ønsker å bytte en vare kjøpt hos oss kan du gjøre dette kostnadsfritt i en av våre butikker. Alternativt kontakter du oss pr. mail, og du får tilsendt en fraktetikett til retur. Denne koster fra kr 89. Du legger inn ny bestilling på den varer du ønsker i nettbutikken, og vi vil refundere pengene for produktet du returnerer til oss. 

NB! Du er ansvarlig for at pakken kommer tilbake til oss når du returnerer varer. Med dette betyr det at du er ansvarlig for pakkens innhold frem til vi mottar returen din. Dersom du ikke bestiller returetikette hos oss anbefaler vi deg å sende pakken med sporing slik at du er forsikret. 

Koster det noe å gjøre en retur? 

Ved retur koster det for kjøper fra kr 89 for tilbakesending om du tar kontakt med oss i kundeservice. (For retur av større varer som kofferter så er porto basert på vekt og begynner på 100kr.) Om du velger å betale for sendingen selv anbefaler vi å sende den med sporing for egen sikkerhet. Det er kjøperens ansvar frem til den er kommet frem til oss. 

Returnere salgsvare?

Angreretten gjelder uavhengig om det er en salgsvare eller ikke når du handler på nett.

Har dere mottatt min retur?

Du mottar en bekreftelse på e-post med det samme vi har behandlet din retur. Vi gjør oppmerksom på at det kan ta opptil 14 dager for oss å motta og behandle en retur. 

Når får jeg tilbakebetalingen min? 

Du får alltid en bekreftelse fra oss på at din retur er behandlet innen 14 dager etter at varen har blitt returnert. Hvis du hever hele kjøpet vil du få tilbakebetalt varens verdi innen 4-10 virkedager etter at vi har mottatt og behandlet din retur. 

Ved kortbetaling vil pengene overføres til betalingskortet du benyttet da du la inn bestillingen. Transaksjonen skjer gjennom Nets, og du kan forvente a det tar mellom 4-10 dager før pengene er tilbake på ditt betalingskort. 

Dersom du har benyttet faktura og leverer tilbake hele, eller deler av din ordre oppdaterer vi fakturen din med det samme vi mottar din retur. Husk at fakturagebyret (kr 29) skal betales selv om du returnerer varene. Har du allerede betalt fakturaen din, ber vi deg skrive inn ditt kontonummer på e-post til oss, slik at vi kan tilbakebetale restbeløpet. 

Jeg har returnert mine varer. Hva skal jeg betale?

Når din retur er registrert hos oss, skal du ikke betale for varene du har returnert. Du må kun betale for de varene du har beholdt samt fakturagebyr (kr 29) og returkostnad (fra kr 89). 

Reklamasjon:

Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller brukt feil. 

Vi kan i mange tilfeller avgjøre reklamasjoner over mail, ved å få tilsendt bilder samt ordrebekreftelse som kjøpsbevis.
Ved reklamasjon fyller du ut dette skjemaet før en eventuell retur, så svarer vi deg på mail. 

Vi dekker fraktomkostningene ved reklamasjoner. 


Du kan også sende oss e-mail til post@mybag.no dersom du foretrekker det.

Kundeservice: 

Telefon: 46 91 33 20

E-post: post@mybag.no 

E-post butikker: bergenstorsenter@mybag.no, horisont@mybag.no