Har du en koffert hjemme som du ikke har brukt på lenge? Kanskje den trenger noen nye deler for å bli fullt funksjonell igjen? Vi kan hjelpe med å skaffe deler til kofferter fra Samsonite, American Tourister og EPIC.
Send en forespørsel via e-mail
For våre kunder i Bergen, er det som regel enkelt å skaffe deler til din Samsonite/American Tourister/EPIC koffert. Du trenger bare å sende oss en kort e-post med følgende informasjon:
- En beskrivelse av hva du trenger.
- Et bilde av kofferten.
- Et bilde av den skadede delen.
- Et bilde av lappen som er gjemt innvendig i kofferten.
Denne lappen hjelper oss med å identifisere kofferten og finne deler som passer akkurat til din modell. Hvis du ikke finner lappen, kan du sende et bilde av kofferten, så ser vi om Samsonite kan hjelpe.
Leveringstid:
Vær oppmerksom på at det akkurat nå kan ta opptil 5 uker før vi mottar delene fra Samsonite og American Tourister. Delene sendes fra Belgia, men bruker ekstra lang tid på grunn av nåværende forhold. Normalt tar det mellom 1-3 uker før vi mottar delene, så vi anbefaler deg å være tidlig ute med å bestille deler.
For de som ikke bor i Bergen:
For de som bor utenfor Bergen, kan du kontakte din nærmeste Samsonite-forhandler for hjelp med å skaffe deler. De kan også skaffe deler til American Tourister. Samsonite-forhandlere over hele landet vil kunne assistere deg på samme måte som vi gjør.
For de som trenger deler til EPIC så kan du kontakte nærmeste EPIC-forhandler eller EPIC direkte.
Vi kan selvsagt prøve å hjelpe om det skulle være noe, send oss i så fall en mail.
Dekker garantien kostnaden ved å bytte deler?
Det er viktig å merke seg at deler vanligvis ikke dekkes av garantien, da de som regel er skadet etter reise eller på grunn av slitasje. Derfor er det viktig å ta godt vare på kofferten og være oppmerksom på mulige skader. Husk å alltid sjekke koffert for skader etter reise, og be om en skaderapport fra flyselskapet dersom noe er ødelagt. Da dekker de kostnaden ved å skifte deler.
Kontaktinformasjon:
Kontakt din nærmeste butikk for å bestille deler i Bergen.
MYBAG Bergen Storsenter
-
Send en e-post: bergenstorsenter@mybag.no
-
Ring oss: +47 46 91 33 20
MYBAG Horisont
-
Send en e-post: horisont@mybag.no
-
Ring oss: +47 94 83 69 69
Se vår video for mer informasjon:
For å gjøre prosessen enda enklere, har vi laget en kort video som viser hvilken Samsonite-lapp vi trenger for å kunne bestille deler. Hvis du ikke finner lappen, ta et bilde av kofferten og send det til oss, så vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe.